Hızlı, Kalıcı ve Sağlıklı Kilo Alma Listesi

Konu, 'Sağlıklı Kilo Alma' kısmında seda özyurt tarafından paylaşıldı.

  1. seda özyurt

    seda özyurt Yeni Üye

    • Yazar
    Blog Yazıları:
    3
    Kayıt:
    26 Eylül 2016
    Mesajlar:
    15
    Articles:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    Diyet Ürünleri Uzmanı
    Şehir:
    izmir

    Kilo Aldıran Yiyecekler


    Kilo almak için ilk kural gün içinde harcanan kaloriden fazlasını almak, düzenli şekilde kalori almaktan geçmektedir. Kalori kaynağı olarak besin değerleri, kalori yoğunluğu yüksek gıdalara da yönelmek gerekmektedir. Fazla kilo yapan yiyecekler kilo almak isteyenlerin tercihi olacaktır. Sağlıklı kilo almak için ise ayda 1-2,5 kilo hedeflenmesi gerekmektedir. Günde yaklaşık 300-400 kalori daha fazla almak yeterli olacaktır.

    Kısa Sürede Kilo Almak İçin Ne Yapılmalıdır?


    Kilo aldıran yiyecekler içinde çok çeşitli besinler, peynir çeşitleri, tahıllı, kepekli ekmekler, muz, makarna gibi kalorisi yüksek olan, besin lifleri açısından zengin, mineralli gıdalar da ilk sıralarda yer almaktadır. Kilo aldıran karışımlar da kısa sürede kilo almayı sağlamaktadır. Et ve balık yağları yüksek miktarda kolesterol içermektedir. Aynı zamanda kolesterol bakımından zengin olduğu için hayvansal yağların dikkatli tüketilmesi gerekmektedir. 100 gram tereyağı 900 kaloriyken 100 gram balık yağı 910 kalori içeriyor.

    Doğru Beslenmenin Önemi


    Zeytinyağı, fıstık, soya, kanola, palmiye yağı yüksek kalorili besinler arasında yer alır. Fıstık, badem gibi kuruyemişler kalori, proteinler bakımından da zengindir. Kilo aldıran diyet de kısa sürede kilo almayı sağlamaktadır. 1 yemek kaşığı fıstık ezmesinde 100 kalori bulunmaktadır. Yüzde 50 70 oranında kakaodan üretilmiş bitter çikolata hem antioksidan olup hem de kalori bakımından zengindir. Kalsiyum, protein içeren peynir kilo aldıran yiyecekler arasında yer alır.

    [​IMG]

    Düzenli ve Sağlıklı Kilo Alabilmek için Günlük Olarak Yapılması Gerekenler


    Tam buğday ekmeği, kuru üzüm, avokado, Hindistan cevizi sütü, kuru kayısı, yulaf ezmesi, üzüm suyu, ananas, elma suyu, patates, esmer pirinç, fındık yağı, tereyağı, keten tohumu yağı, susam, ceviz, kuzu ciğeri, balık yağı, yumurta gibi besinler kilo aldırmaktadır. Kilo aldıran içecekler de kısa sürede kilo almayı etkili şekilde sağlamaktadır. Kilo almak için günlük olarak beslenme kurallarına dikkat edilmesi gerekir. Bunların yanı sıra fırında pişen büyük patates yemek, 1 büyük bardak üzüm suyu içmek, yarım kase yoğurda bal eklemek, omlete ek peynir eklemek, sabah kahvaltılarında fazladan ekmek yemek, fıstık ezmesi sürmek kilo almayı sağlamaktadır.
     
    Son düzenleme: 28 Eylül 2017

Sayfayı Paylaş

Yüklüyor...
Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.