Color
Background color
Background image
Border Color
Font Type
Font Size
  1. İnce Bacaklara özlemle, kalın bacakların en büyük sebepleri aşırı kalori alımı ve hareketsiz yaşam tarzıdır. Özellikle kadınlarda selülitle birlikte birleşmesi sonucu savaşması oldukça zor olan bir fiziksel sorun haline geliyor. Yani vücutta yağlar sadece bacaklarda birikmiş oluyor. Bundan dolayı kalın bacaklarla mücadele için diyet ve sporun paralel ilerlemesi gerekiyor.

    İnce Bacaklar için Diyet Listesi


    Bu diyet programında sizlere hem yağ yakıcı hem de bacaklara yönelik olan egzersiz programını birlikte vereceğim. Ancak bu ikisi birlikte eksiksiz bir şekilde yapılırsa yaklaşık 6 ay gibi bir sürede sonuç almaya başlayabilirsiniz.
    • Sabahları uyandığınızda eğer imkanınız varsa haftada 3 gün 1 küçük bardak süt için ve koşmaya çıkın.
    • İlk başlarda koşu biraz zor olacağı için tempolu yürüyüş ile başlayabilirsiniz.
    • Yaklaşık 40 dakika bu şekilde yürüyüş yada koşu yaptıktan sonra eve gelin ve yarım saat mola verin.
    • Bu sürede duş alabilir veya kahvaltınızı hazırlayabilirsiniz. Soğuk duşun diyet programlarında önemi burada oldukça fazla.
    • Kahvaltıda bu şekilde sabah sporu yaptığınız günlerde kendinize besin değeri yüksek ancak yağ oranı düşük olması açısından yulaflı ve sütlü kahvaltıları tercih edebilirsiniz.
    • Ancak asla hazır corn tarzı yada müsli tarzı içinde kurutulmuş meyveleri olan ürünleri tercih etmeyiniz. Bunun yerine yulaf meyveleri kendiniz hazırlayarak yanında mutlaka sade kahve ile tüketiniz ki metabolizmanız hızlansın.
    • Hazırlayacağınız bu kahvaltıda mutlaka yulaf, meyve, süt, tarçın, ceviz ve Hindistan cevizi olmalı.
    • Sabah sporu yapmadığınız günlerde kahvaltıdan yarım saat önce mutlaka maydanoz çayı içerek güne başlayın. Bu selülitler ve bacakta biriken yağlar savaşan harika bir çaydır.
    • Bu çay için 1 demet maydanozu 1 limon ile kaynatıp içebilirsiniz.
    • Sabah sporu yapmadığınız günlerde yine normal klasik kahvaltı tercih edebilirsiniz. Ancak özellikle yağ oranı az ürünleri tüketmeye özen gösterin.
    • Özellikle sporla birlikte yapılan diyetlerde en önemli öğün kahvaltı ve günün en önemli zamanı ise sabah saatleridir. Bu yüzden bacakları inceltmede sabah öğünlerine çok ağırlık veriyoruz. Çünkü alışkın olmadığınız için sabah yapacağınız spor ve beslenme düzeni tüm gününüzü etkiler nitelikte olmaktadır.
    • Diğer öğünlerde ise tercihiniz aşırı sıcak yemeklerden yana olmamalıdır. Bu daha çok iştahı artıran ve özellikle yağlı besinlere olan isteği artıran bir durumdur. Bu süreçte özellikle spora da ağırlık verileceği için yağsız yemekler ve daha çok salata ve yoğurtlu yemekler tercih edilmelidir.
    • Ayrıca haftada 3 gün kalça ve bacak egzersizlerine ağırlık vermek gerekiyor. bölgesel fazlalıklarda her zaman tüm vücut yerine o bölgeye yönelik hareketler yapmak en doğrusudur.
    • Ancak burada dikkat edeceğimiz husus ise bacak egzersizi yaptıktan sonraki öğünleri oldukça hafif tutmaktır.

    Bacakları İnceltmek için Mutlaka Yapmanız Gereken Egzersizler


    o Squat
    o Lung
    o Kedi pozisyonunda kalça kaldırma hareketleri
    o Spinnig
    o Bisiklet
    o Bacak yana açış


    Bu diyet programını ve egzersizleri hayat felsefeniz haline getirin ve kalıcı forma girin. Kalıcılık diyet programlarında ve diyet listelerinden beklediğimiz en önemli geri dönüştür. Kalıcılığı yani devamlılığı sağlanmamış hiç bir diyet başarıya ulaşmamıştır. O yüzden Bacakları inceltmek için mutlaka bu ve benzeri egzersizler ile desteklenmiş programları harfiyen ve düzenli hale getirmelisiniz.

    Sağlıklı ve ince bacaklar için keyifli forumlar;
  2. Ünlüler Kısa Sürede Nasıl Zayıflıyor?


    Dünyaca ünlü kişiler fazla kilolarından kısa sürede kurtuluyor. Diyet listeleri kişilere özel hazırlanırsa daha etkili oluyor. Hayranlarını meraklandıran zayıflama sırlarını ise paylaşmaktan çekinmiyorlar.

    Angelina Jolie Diyeti


    Angelina Jolie ise son yıllarda anoreksia nevroza hastalığı ile boğuşuyor. Bunun yanı sıra hızlıca zayıflaması ise merak konusu. Angelina Jolie’nin tercihi ise sarımsak çayı ile zayıflamaktan yana. Küçük bir taze zencefili soyarak 2 fincan su ile kaynatmakta.

    Oldukça basit ve kolay olan bu yol da 6 dakika kaynadıktan sonra içine 2 diş kadar ezilmiş sarımsak, bal, limon suyu katılarak iyice karıştırılması çayı daha içilebilir hale getiriyor. Çayın soğuması ise kısa sürede gerçekleşiyor. Çayın soğuması beklenildikten sonra süzülerek soğuk su katılarak içilmekte.

    Şeyda Coşkun’un Zayıflatan Diyet Listesi


    Öğle Yemeğinde 1 adet orta boy elma, 1 çay kaşığı tarçın, 3 kaşık karabuğdayla hazırladığı diyet menüsünde buğdayların çok erimeden kaynatılması gerekiyor. Elma kabukları, tarçın, buğday karıştırılarak yeniliyor. Ara öğünlerde iki adet küçük salatalık ya da yağ yakıcı çay içerek formunu koruyor.

    Serenay Sarıkaya Nasıl Formunu Koruyor?


    Serenay Sarıkaya bir buçuk saat boyunca 26 seri yoga hareketi yapıyor. Bu sayede vücut hem toksinleri atıyor hem de kilo veriyor. Zayıflama yöntemleri ise oldukça çok talep görüyor. Son yılların en dikkat çeken isimleri arasında olarak fiziğiyle de çok beğeniliyor.

    Ünlü Mankenler Nasıl Zayıflıyor?


    Adriana Lima da podyuma çıkmadan önce diyet uyguladığını dile getiriyor.9 gün önce katı gıda yemeyi tamamen kesiyor. Protein kaybını engellemek için süt içiyor. Su miktarı da en az 2 litre. Diyet yemekleri son zamanlarda sadece sıvılardan oluşuyor.

    Gülben Ergen Nasıl Zayıflıyor?


    Güne erken başlayan Gülben Ergen sabah 8’de kalkar kalkmaz 1 litre su içiyor. 08:30’da koşuya gidiyor. Yürüyüş tamamlandıktan sonra tuzlu suda 20 dakika boyunca yüzmek de çok faydalı. Gülben Ergen aralarda sade Türk kahvesi tercih ediyor. Diyet programının olmazsa olmazları arasında bulunuyor. Isırgan çayı içerek yoğurt yiyor. Akşam yemeklerinde salatalar ise ünlü sanatçının vazgeçilmezi.

    · Evet şimdi bir çok ünlünün diyet listelerini ve nasıl programladıklarını okudunuz. Elbette bu listeleri uygularken disiplini nasıl elden bırakmamanız gerektiği ve hangi konulara dikkat etmeniz gerektiğine dair kısa bilgiler vereceğim.

    Diyet Programlarında Başarıya Ulaşmanın Yolları Nelerdir?


    Bir hafta gibi kısa bir sürede beş kilo verilmesi için bazı yerlerde tek tip beslenme diyetlerine denk gelmeniz mümkündür. Ancak bilinmelidir ki sağlıklı bir şekilde yedi günde beş kilo verilmesi de mümkündür.
    Sizlere verilen diyet programı ile birlikte mutlaka günde bir saat kadar tempolu yürüyüş yapmanız gerekmektedir. Eğer hareket etmezseniz diyet ile 3-4 kilo kadar verebilirsiniz. Sabahları uyandığınızda ilk işiniz içine bir iki damla limon suyu sıkılmış olan ılık su içmek olmalıdır.
    Öğün atlamadan ve öğün saatlerini kaçırmadan listeye tam uyum sağlamanız elzemdir. Önerilen yiyecekleri değiştirmeyin, kendinize göre benzerlerini tüketmeyin. Listede yer alanların hepsi vücudunuzun ihtiyacı olan vitamin ve mineraller düşünülerek hazırlanmıştır.

    Diyet Listelerine Sadık Kalmak Çok Önemli


    Uygulanacak olan diyetin başarısı ve sağlıklı kilo vermek için hazırlanmış olan diyet listesinin içeriklerine sadık kalınması oldukça önemlidir. Listede yer alan yiyeceklerin çeşitleri ve miktarları günlük tüketilen kalorinin azaltılması esasına dayanmaktadır.
    Günlük kalori miktarı azaltılıp en az günde bir saatlik tempolu yürüyüş yapılarak diyet başarısını kısa sürede gösterecektir. Ayrıca liste uygulanırken içilecek su miktarı, diğer sıvı tüketimler hesaba katılmadan en az 2 litre olmalıdır.

    Sabahları 1 dilim peynir, bir dilim kepekli çavdar ekmeği, 4-5 zeytin yanında bolca maydanoz tüketebilirsiniz. Yoksa roka, dereotu veya tere yiyebilirsiniz. Saat sekiz gibi sabah kahvaltısını yaptıktan iki saat sonrasında bir çay bardağı sütün içine bir çay kaşığı kahve koyarak içmelisiniz.

    Öğlen ve akşam Yemekleri Nasıl Olmalıdır?


    Günlük protein tüketiminizi öğlen yemeğinde yapmalısınız. Izgara et, salata ve tuzsuz bir bardak ayran yiyebileceğiniz öğlen yemeğinin ardından ikindinde 1 kase yoğurt, 2 kaşık yulaf ve bir adet mevsim meyvesi yiyebilirsiniz.

    Hazırlanan diyet listesi akşam yemeği önerisinde mümkünse yağsız ve tuzsuz bir kase çorba, beş yemek kaşığı kadar zeytinyağlı yemek ve bir kase yoğurt yer almaktadır. Bunları yedikten yarım saat kadar sonra bir adet mevsim meyvesi yiyebilirsiniz. Bu liste ile kısa sürede sağlıklı zayıflamanız mümkün olacaktır.
Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.