1. Beslenme ve Diyetetik lisans mezunu veya öğrencisi yazmayı, paylaşmayı seven, ismini duyurmak isteyen diyetisyenler aranıyor. Müracaat için bilgi@diyetforum.com adresine başvurunuz.
    Duyuruyu Kapat

Ünlülerin Diyet Listesi ile Göbek Eritme Yöntemleri

Özlem Bulut tarafından Özlem Bulut'un Bloğu'nda yayınlanmıştır. Bloğun Okunma Sayısı: 582

Mesleklerini ve ünlerini fiziklerine borçlu olan mankenler fiziklerini korumak için etkili diyet programlarına yönelmektedir. Çok özel diyetlerle muhteşem bir görünüme ulaşmak isteyenler etkili diyet programlarını tercih etmektedir. Diyet menüsü sağlıklı olmalıdır. Haftada 3 kilo verilmesi diyet programından bekleniyor. Günlük 1400 kalori alarak mankenlerin nasıl bu kadar ince kaldıklarını öğrenebilir, kısa süre içerisinde kilolarından nasıl kurtulduklarını aşağıdaki diyet listesi yardımı ile uygulayıp deneyimleyebilirsiniz.

* Beyonce’nin Ünlü Limon Diyeti


1 çorba kaşığı şeker, taze sıkılmış 4 limon, 3 çorba kaşığı ak ağaç şurubu ve bir tutam kırmızı acı biberi 1 litre limonatanın içine 1 şişe soda ilave ederek her gün içerek bunu 1 ay boyunca sürdüren Beyonce'un 10 kilo verdiği biliniyor. Elbette sürekli aynı diyeti yaparak vücudunu yormuyor ve bunu genelde konser zamanlarında hızlı kilo vermesi gerektiği zamanlarda şok diyeti olarak uyguladığı söyleniyor.

[​IMG]



* Claudia Schiffer Ünlü Mineral Diyeti

Aynı gün içerisinde 1 adet haşlanmış yumurta kısa aralarla sebze ve meyveleri öğünlere bölerek neredeyse hiç karbonhidrat ihtiva etmeyen besinleri seçerek günü şekersiz sıvılarla tamamlıyor. Özellikle mineralli ve şekersiz olan sıvıları spor yaptıktan hemen sonra tüketiyor ki hidrasyon kaybına uğramadan diyetini tamamlayabilsin.

[​IMG]

Claudia Schiffer mineral bakımından zengin ve sık kullandığı besinleri de şöyle sıralıyor;



Claudia Schiffer yazılarında ve tavsiyelerinde, mineral diyeti uygulama safhasında yukarıda sıraladığımız besinlerin mutlaka yer alması gerektiğini savunuyor.

* Madonna Ünlü Meyve Diyeti

Madonna Diyetinde Her gün 2 Armut, 2 Greyfurt ve 2 adet yumurtayı öğünlere bölerek haftanın 2 günü olacak şekilde 4 hafta boyunca tüketiyor. Meyve diyeti sırasında aralıklara böldüğü öğünler sırasında kesinlikle spor yapmaya ihmal etmediğini de ekliyor.

* Beverly Hills Protein ve Karbonhidrat Diyeti

Diyetini 2 ayrı safhaya ayıran Beverly 2'şer hafta süren safhaların ilkinde yalnızca meyveyi katı ve sıvı yollardan almaya özen gösteriyor. Diğer 2 haftada ise protein ihtiva eden besinlerden yoksun kalmamak ve vücudun enerjisini kaybetmemesi adına bitkisel ve hayvansal besinleri meyveler ile birleştirip dengeyi sağlıyor. Bu diyet ile 4 haftada 8 kilo verdiğini söyleyen Beverly bu diyette öğünlerin arasını kısa tutmanın önemli olduğunu belirtiyor.

Zayıflamak için 7 Günlük Özel Kilo Verme Diyeti

Benim'de sizler için hazırlamış olduğum 1 haftalık günlük düşük kalorili bir diyet listem var ve bu diyet hızlı kilo vermek isteyenlere önerdiğim basit ve pratik 7 günlük özel bir diyet. Özellikle hızlı ve çabuk kilo vermeye uygun manken, kamera önü veya sahne hayatı olan kişilere önerdiğimiz bu diyeti uygulamadan önce mutlaka metabolizmanızın ve ölçümlerinizin yapılması için uzman bir diyetisyen kontrolünden geçmenizi öneririm...

1.
Gün

Sabah programında yulaf lapası, kurutulmuş meyveler, süt diyet programına alınması önerilmektedir. Öğle yemeğinde yulaflı kek, mercimek çorbası, bol limonlu salata yenilmesi de önerilir. Akşam yemeğinde karışık sebzelerle yapılan az yağlı, tuzsuz, baharatlı yemeklerin yanına az miktarda pilav mükemmel bir menü olacaktır.

2. Gün

Sabah kahvaltısında salata ya da bol miktarda taze meyve yenilmesi önerilmektedir. Öğle yemeğinde haşlanmış sebzeleri az yağla harmanlayarak salata ya da yemek yenilebilmektedir. Akşam yemeğinde etsiz yemek, pirinç ya da mercimek çorbası da ideal bir menü olacaktır. Kilo hesaplama programı ile etkileri görünebilir.

3. Gün

Sabah kahvaltısında yulaflı, ballı lapa kullanımı önerilir. Öğle menüsünde az yağda hafif kızartılarak yemek hazırlanabilir. Az miktarda yoğurt tüketimi de önerilir. Akşam ise haşlanmış sebzeler, fırında yağsız olarak pişmiş patates kullanımı önerilir. Bol miktarda istenilen meyve tüketilebilir.

4. Gün

Sabah menüsünde yağsız olarak kızaran ekmek ve bal ideal olmaktadır. Öğle yemeğinde sebze ya da mercimek çorbası içilebilir. Akşam yemeğinde kızarmış sebze, soya sosu kullanılabilir. Yağsız başka bir sos da hazırlanabilir. Sağlıklı beslenme programlarında sebzeler yer almaktadır.

5. Gün

Kahvaltıda büyük bir kase kavun üzerine pekmezle tüketilebilir. Öğle yemeğinde haşlanmış mısır salatasının yanında çorba tüketilir. Akşam menüsünde Yoğurt ve dolma tüketilebilir.

6. Gün

Kahvaltıda tek meyve tüketilebilir. Öğle yemeğinde soslu makarna, akşam yemeğinde sebze kebabı, pilav tüketilir. Bölgesel zayıflamak için meyve tüketimi faydalı olmaktadır. Yağ yakıcı çaylar içilmelidir.

7. Gün

Süt, ballı yulaf ezmeleri tüketilebilir. Öğlen salata, sebze çorbası, kepekli ekmek ve mısır tüketilebilir. Akşam yemeğinde soslu ve yağsız makarna, üzerine az kızdırılmış yağ eklenebilir.
  • Şenay Orkan
  • Serra
Yorum Yazabilmek için Giriş Yapmalısınız.
Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.
Yüklüyor...