Dr. Gürkan Kubilay’ın Diyet Listesi

seda özyurt tarafından seda özyurt's blog'nda yayınlanmıştır. Bloğun Okunma Sayısı: 574

Zayıflamak Gürkan Kubilay’ın mucize diyeti sayesinde çok pratik ve kolay olarak gerçekleşmektedir. Sağlıklı şekilde zayıflamak için diyet listesine sadık kalınması önem taşımaktadır. Kısa sürede kilo vererek fit bir vücuda sahip olunması mümkündür. Kısa süreli 6 Güne yayılmış Dr. Kubilay'ın Diyet Programı için küçük bir menü oluşturduk. Pratik ve yapımı basit olan bu program aynı Karatay Diyetindeki gibi canınızın çektiği bir çok yemek ve içeceği yasaklamadan tüketebiliyoruz.

[​IMG]

1.Gün Diyet Programı


Kahvaltıda tam tahıllı 1 dilim ekmek, melisa sayı, yumurta ve dil peyniri olmalıdır. Ara öğünlerde 1 mandalina, öğle yemeğinde tam tahıllı ekmekle hazırlanan hindi etli sandviç ve ayran tüketilmelidir. Ara öğünde 1 muz tüketilmelidir. Akşam İskender veya yaş pasta tüketilebilir. Ara öğünlerde maksimum 1 avuç fındık tüketilmelidir.

2.Gün Diyet Programı


Kahvaltıda yulaf gevreği, ceviz, tarçın, süt, kuru erik. Ara öğünde mandalina, elma, ananas olmalıdır. Öğle yemeğinde ıspanak, sade makarna ve yoğurt olmalıdır. Zayıflama hareketleri yapılmalıdır. Ara öğünlerde badem tüketilmelidir. Akşam zeytinyağlı brokoli, havuç yemeği, 1 dilim çavdar ekmeği tüketilmelidir. Ara öğünde 1 elma tüketilmeli.

3.Gün Diyet Menüsü


Kahvaltıda 1 dilim çavdar ekmeği, yağsız süt, peynirli omlet, zencefil çayı, siyah zeytin tüketilmelidir. Ara öğünde armut tüketilmeli. Öğle de ton balıklı salata, 1 dilim tam tahıllı ekmek, ara öğünde meyveli yoğurt, akşam istenilen bir yemek tüketilebilir. Ara öğünde elma tüketilmelidir.

4.Gün Diyet Menüsü


Kahvaltıda haşlanmış yumurta, 1 dilim kepek ekmeği, reyhan-nane, papatya çayı, omlet, dil peyniri olmalı. Ara öğünde mandalina, öğle yemeğinde İnegöl köfte, mevsim salata, 1 dilim tam tahıllı ekmek, ara öğünlerde meyveli yoğurt yenilmelidir. Akşam mercimek çorbası ya da kahverengi pirinç pilavı olmalı. Ara öğünlerde 1 avuç ay çekirdeği tüketilmelidir.

5.Gün Diyet Menüsü


Kahvaltıda yeşil zeytin, omlet, dil peyniri, 1 dilim kepek ekmeği, ıhlamur olmalıdır. Ara öğünde yulaf ve yağsız yoğurt olmalıdır. Öğle kepekli makarna, bezelye çorbası tüketilmelidir. Ara öğünlerde avokado, elma olmalıdır. Sağlıklı beslenme için çalışılmalıdır. Akşam vakti kuru fasulye bol yeşillikli salata, 1 dilim çavdar ekmeği tüketilmelidir.

6.Gün Diyet Menüsü


İstenilen bir kahvaltı menüsü seçilebilir. Ara öğünde muz ya da çilek tüketilmeli. Öğle mantarla hazırlanan tavuk sote, şehriyeli bulgur pilavı ve ayran tüketilmelidir. Kilo hesaplamaktan vazgeçip hızla kilo verilmeye başlanacaktır. Ara öğünde keçiboynuzu tüketilmelidir. Akşam vaktinde barbunya pilaki, 1 dilim çavdar ekmeği, erişte tüketilmelidir. Ara öğünlerde 1 avuç sarı leblebi tüketilmelidir.
Yorum Yazabilmek için Giriş Yapmalısınız.
Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.